Obecny czas: 20 Maj 2012, 19:41 Wyszukiwanie zaawansowane

Kursy dla informatyka

Kursy, szkolenia, dalsze kształcenie w celu podniesienia kwalifikacji.

Kursy dla informatyka

Postprzez matrix » 25 Maj 2011, 17:14

Jestem z zawodu informatykiem i cały czas staram się być na bieżąco w temacie, ale chciałbym czegoś więcej.Znacie może jakieś fajne,sprawdzone kursy, na których mógłbym dowiedzieć i nauczyć się czegoś więcej ?
matrix

Re: Kursy dla informatyka

Postprzez qman » 28 Maj 2011, 10:14

Może coś takiego jak kurs ESKK. Sprawdź sobie http://informatyka.eskk.pl/
qman

Postprzez mirek29 » 31 Maj 2011, 15:40

Z takich porządnych kursów to polecam CISCO ,po ukończeniu kursu otrzymuje się certyfikat CISCO.
mirek29

Postprzez maniek » 03 Cze 2011, 07:06

CISCO to bardzo dobry kurs ale trochę za drogi, z tego co wiem to kosztuje w granicach 5 000 zł.
maniek

Postprzez alex » 06 Cze 2011, 14:47

Mój znajomy zrobił sobie 2 kursy CISCO, jeden miał chyba za darmo na studiach to finansowali a drugi zapłacił sobie sam. Teraz z takimi kursami bardzo szybko znalazł pracę i to w bardzo dobrej firmie zajmującej się sieciami.
alex

Postprzez mateuszd » 04 Lis 2011, 15:10

kiedyś robiłem próby nawiązania partnerstwa z różnymi programami ale wszystko poszło nie tak strata czasu i pieniędzy, jeśli naprawdę chcesz zarabiać w miarę dobre pieniądze wiedz o tym że osobowość w niektórych zakładach jest ważniejsza od dyplomu!a pracodawca chce mieć super pracownika ,a nie tylko mądrego którzy najnormalniej nic nie potrafią zrobić coś manualnego oczywiście trafiają się wyjątki jak zawsze he he dobry i ciekawy opis jest tu http://rozmowakwalifikacyjna-mantreo.blogspot.com/
mateuszd

Postprzez baq22 » 06 Kwi 2012, 00:06

Owszem CISCO to rewelacyjna sprawa. Czasami Lepiej zapisać się na studia i zrobić kurs niż wydać pieniądze na sam kurs.
Jest jeszcze jedna sprawa. Certyfikat jest ważny na 2 lub 3 lata. Oczywiście zaczynamy od CCNA.